Incercare

Ma poarta

si fara oprire -mi arata lumea-ti intunecata  .

Sa pot intelege cum ochii tai varsa aur topit…iar talpile de mult nu mai au odihna .

Dar sufletul ?

Cenusa lui o ingrijesc eu …orice ramasita de viata imi este explozie de bucurie !

Trupul meu ?

A ramas in grija ta ,il simt din ce in ce mai putin …zilnic noi contururi de pietre se aduna in jurul altarului esarfei curcubeu.

Iar cand vei framanta cu salbaticie una din aceste pietricele ,strivind-o,aminteste-ti :

a fost doar o incercare de a trai!

 

Tree bw[1]

 

6 thoughts on “Incercare

  1. s-a liniștit de-acum și marea,
    certată fiind în vânturi rele,
    senin se umple, în toată zarea,
    cerul răsfățat de stele…

    te-ai liniștit și tu, doar suflet,
    căci trupul nu-l mai simți, e rece,
    în glasul nopții, doar un vuiet,
    un off nemăsurat ce trece…

    ridică-ți ochii din tăcere,
    și pasului dăi orizont,
    și vei avea iarăși putere,
    să lupți din nou… pe un alt front.

    Liked by 1 person

  2. “Nemiloase” versuri! Le-am citit de cateva ori si de fiecare data m-au cutremurat! Am senzatia ca regasesc in ele abisul produs de ruperea simbiozei dintre spirit si trup. Nu am de ales…trebuie sa ma inclin sub povara unor cuvinte cu o asemenea incarcatura emotionala! S-ar putea explica o asemenea “performanta”, prin talent literar. Eu insa, intuiesc ca este vorba despre o fabuloasa experienta de viata, care a rafinat sublim, vibratia corzilor sufletesti. Asezarea ideala a cuvintelor, pare a fi, doar o consecinta!?
    Aici nu am regasit nici un pic din “verdele” promis…nici in cuvant, nici in imagine!

    Like

    • Multumesc !
      Verdele in adevar nu exista aici. Iar “cel promis”nu se refera mereu la primavara . Nu! Lumea mea se desfasoara intre cele doua extreme : albastru (“al noua-lea cer”) si verde (adancimile suferintei). Performanta …nu este . Talent ,nu stiu . Dar este intr-adevar o experienta de viata ! Sunt bucuroasa ca am reusit sa transmit asta ! Aveti in adevar o deosebita atentie pentru detalii !
      Cu gand bun !

      Liked by 1 person

Leave a Reply

