ti-as spune..

Tu ,cel care ma asteptai din mare ,din adancimile durerii pe care o traiai, din vis,din padurea intunecata in care iti urlai dorul ,tu..

Imi lipsesti ,impreuna cu cuvintele-ti lame ,care lasau rani adanci in trupul si in inima mea ! Incepusem chiar sa ma mir de unde mai sangeram …eu ,moarta vie !

Crud si nedrept faptul ca nu putem fi ceea ce suntem : creaturi ce pot si vor sa iubeasca !

Satyrul din tine turbat de manie ,cauta desisul intunecat pentru a-si linge ranile provocate de un trup ciopartit si de o mana care stie doar sa mangaie …

Vierme …

 

12661846_600300633459621_3190179235093403251_n[1]

2 thoughts on “ti-as spune..

  1. sunt fir de praf pe acest pământ,
    iar gândul meu e sus la stele,
    dar câteodată vin și-ascult,
    amarul unor lacrimi grele…
    te văd și azi la fel cum ieri
    mi te găseam amar de tristă,
    lipsită de orice mângâieri,
    înșirui lacrimi în batistă…
    aș vrea cumva să-ți dau
    din geamuri vălul la o parte,
    să-ți nasc lumină și s iau…
    din primăvara ta o parte

    Like

Leave a Reply

