Ireal

Cand am văzut -o,am crezut ca este nepămanteană !

M-am lămurit apoi că există cu adevarat! Pentru că astăzi am citit despre flori sălbatice si  papadii   ,despre jumătăți de suflet si de viată, mi-am amintit de cărarea aceasta pe care doar mi-am imaginat că pot să pășesc…Voi călca pe ea candva  !Desculț si cu rochie verde,in zori de zi ! Voi povesti atunci soarelui tot ce mi-a intunecat sufletul,tot ce a fost amar si tot ce a durut …

Pană cand acestea se vor intampla ,o sa pășesc imaginar pe langă fiecare albăstrea ,le voi vorbi si le voi asculta ….

11800877_843288989099683_598140778_o[1]

Foto: Janos Romanov

9 thoughts on “Ireal

  1. Spune- mi, imaginile te inspira sa scrii? Vad o corespondenta intre imagine si text… Tinand cont ca omul cunoaste lumea in proportie covarsitoare prin vaz, mai ales prin culoare, textului ii e foarte benefic o nuantare prin imagini

    Like

Leave a Reply

