Comori nepretuite

Am revazut astazi o pictura …o stiu de mult,insa azi am privit-o altfel . Am privit-o in ochi ! Si parca …stiam privirea aceea . Am cautat in memorie ,am scotocit. M-am oprit luminata …era privirea mea !

Privirea mea de atunci … Aceeasi expresie . Priveam asa cand ascultam istoriile pline de viata ale bunului …Dor ! De cel care m-a invatat sa iubesc cuvintele ,oamenii,viata,cerul si pamantul!

 

1.JPG

Ma iubea ca pe ochii din cap.M-a invatat la 4 ani sa citesc ,in alfabetul chirilic,la lumina unui sfesnic de alama.Mi- a facut leagan in usiorii usii…Cele mai luminoase dimineti din viata mea ,le-am trait pe genunchii lui! Acolo am dormit prima oara intr-un pod cu fân,acolo am facut primele ”fântâni ”din știuleti desfacati,primele ”trenulețe” din cutii goale de chibrituri,si pe cuptorul lui am mancat cele mai crocante nuci ,din ”cotruță”…Cu el am dormit pe o blana de oaie ,la soarele toamnei ,langa o ”glugî di strujăni”,si din gardina lui culegeam cele mai bune si diferite soiuri de cirese,(afara de merele de aur…)! Il pastrez in inima mea ,ca pe o comoara nepretuita,asa cum am fost eu pentru el …
 Untitled
 (pictura Iulia Șchiopu)
2 thoughts on “Comori nepretuite

Leave a Reply

