Exercitiu

marlene hold

(Marlene Hold creation)

Numesc aceasta imagine un exercitiu de imaginatie!

De curand,in urma unei discutii ,am ales sa imi dau voie sa imi ”fauresc”o lume doar pentru mine! Egoista ? Nu ! (iata ca deja impart  ..)

Imi imaginez doar ca putini altii ar fi de acord sa traiasca intr-o padure..Padurea te „obliga”sa iti pui in garda simturile,sa devii mai atent,mai linistit, bun ascultator…Te obliga si la exercitii de imaginatie!

Iata ,da ,iubesc padurea! Si in special un copac anume,unul delicat ,alb,inalt,care ma cunoaste de atat de multa vreme…L-am mangaiat,i-am povestit ce mult as vrea sa pot incheia povestea-mi pe un ton optimist si simpu…intr-un amestec de alb si verde…Si ma indeamna sa simt alb,dor curat ,neatins de timp ,mangaiere sacra , pe care as simti-o pana in maduva ,urcand  verde catre ochi ce freamata …Imi mai soptea sa caut spre inalt ! Asa le place copacilor sa se intreaca in cer!

Lumea aceea e visul!

6 thoughts on “Exercitiu

  1. Nu traiesc intr-o padure, ci doar la 50 de metri distanta! Realizez ca sunt un om norocos, deoarece ii ascult zilnic povestile! Copacul alb … mesteacanul, sau doar o plasmuire spirituala?

    Like

    • Sunt putin inivdioasa…(in ce priveste locatia ,pentru ca eu locuiesc ceva mai departe de padure).
      Mesteacanul nu este plasmuire …exista undeva unul .De curand mi-au revenit in minte anumite imagini ,crampeie din vechi dicutii,”filozofii ”adolescentine .Apoi am gasit pernuta cu mesteceni,obiect real ,care indeamna la somn real si vis ireal.
      Iar lumea pe care o fauream pentru mine era visul .

      Liked by 1 person

Leave a Reply

