Lasă-mi inima

 

(Olivier Villoingt)

faun_by_olivier_villoingt-d8sdprg

Da, ar fi trebuit să nu te las să te ascunzi, ar fi trebuit să te țin aproape, să îți șoptesc în permanență că îmi ești…dar tu știai asta! ..gândul și sufletul tău au rămas în mâinile mele …tu știai că voi veni zi de zi la țărm sălbatic de mare sărată…

Pentru asta însă, ar fi trebuit să știu să mă las pătrunsă de durerea ta,  fierbinte, fluidă, să mă las sfâșiată de ghearele tale flămânde…

Trupul mi-e străin. Nu îl mai recunosc. L-ai transformat…brațele îmi sunt acum crengi uscate, gata să trosnească la prima atingere, ochii, nu mai pot privi în sus, lumina le provoacă durere. Gâtul ? Ah, gâtul …mă dor cuvintele, rană îmi produce orice alint pe care îndrăznesc să îl gândesc! Palmele…țări străine, separate de hățișuri de orgolii, de mândrii nesfârșite, nicidecum loc în care să îți poți odihni capul…

Glasul? Mi-e dor de glasul acela…razbate până aici amintirea unei convorbiri întreruptă de staționarea trenului în gara inimii mele …ah, dar stai ,unde mi-e inima? Ce ai făcut cu inima mea?  Mărite, lasă-mi inima….

 

8 thoughts on “Lasă-mi inima

Leave a Reply

