Să-ți fiu nimic

Laura Makanbresku

(Laura Makambresku)

Aparent aș putea spune că nimic nu s-a schimbat!

Nimic nu trădează interiorul ! Nici zâmbetul , nici ochii nu vorbesc.

Nici carnea nu dă semene de fior…

Totuși…. Dacă ești atent la respirație, vei ghici că mi-e sete!  Am hoinărit fără țintă în locuri pustii, am căutat umbra, viața… Am respirat larve ca să pot simți fluturi.. Am uitat să expir însă!

M-am descoperit „colonizată”! Îmi bateau în piept aripi!

-„Nu e posibil! Nimic cu aripi nu mi-a dat târcoale! O fi fost oare gândul acela? Acea îmbrățișare care s-a destrămat pe plaja pustie? Acea atingere a lunii, prin raza-i sălbatică și rece? Nu! Nu a fost nimic! Nimic nu m-a atins… doar tăcerea . Tăcerea poartă aripi de curcubeu … te lasă să simți tăișul  ei, te face să îți astupi urechile , să privești roșu, să visezi violet… tăcerea înseamnă să auzi nimic! Infinit…

Simt totuși ceva… aș vrea să expir !

Și să îți fiu nimic…”

 

 

5 thoughts on “Să-ți fiu nimic

Leave a Reply

