Aripi

12373258_1126207864058728_7915734551531198068_n[1]

Din copilărie exersăm zborul!

Copil fiind, consideram că doar umbrela mă va putea ajuta să zbor! Nu știu de ce gândeam așa… Credeam că doar rândunelele și porumbeii pot zbura! Peste un timp(scurt de altfel) Jules Verne mă învăța că și balonul ar fi o soluție. Și am recunoscut că toate păsările au aripi! Pe atunci nu îndrăzneam să visez la zborul cu avionul  (avioanele nu îmi erau tocmai la îndemână, le consideram aducătoare de moarte, bunul îmi povestea cum bombe cădeau din burțile lor, distrugând verdele pământului și frumusețea inimilor) . Când m-am îndrăgostit, zburam pur și simplu, nu mai aveam nevoie de nici un alt mijloc de „înălțare”. Eram mereu sus, depășind cu eleganță orice fel de obstacol.  Acolo, la înălțimea aceea, am fost uimită să observ și alte forme de exprimare a zborului . Am exersat de atunci! Uneori visez că zbor,alteori zbor citind cuvinte. Da, unii din noi au puterea de a ne purta departe, în lumi înalte și pline de frumusețe! Acum însă, simt că trebuie să învăț un alt fel de exercițiu. A venit timpul  „Zborului peste mare”! Încă există ancore puternice, încă nu cunosc toate secretele unei mari traversări, dar fiecare pasăre îmi devine model și orice aripă prilej de înălțare!

 

11 thoughts on “Aripi

  1. Nimic nu se compară cu momentele acelea când simți că sufletului îi cresc aripi, iar pașii… devin magic plutire, te desprinzi, te înalți… și asta doar pentru că inima e plină, și culmea, ușoară. Atât de ușoară… bucurie. fericire, iubire, frumos, împlinire… numele pot fi multe dar senzația e unică și odată trăită, nu mai suntem la fel, Am fost zborul însuși, “pur și simplu”. Am devenit. 🙂

    Liked by 2 people

  2. Minunat, am plutit în zare alături de cuvintele tale. Da, așa este, ”din copilărie exersăm zborul” și cred că atunci suntem și cel mai aproape de el. Poate că acum sunt mai multe avioane care nu aruncă bombe din mers, dar oricum zgârie cerul și fac gălăgie acolo unde vântul e singurul care are dreptul să sufle o vorbă. Mulțumesc pentru această călătorie la înălțime!

    Like

Leave a Reply

