Vis

2014 - 1[3]

Uneori visez!

Da, încă visez…

Lumi de lumină, cu dor de zbor, cu vânt hoinar

Albastru pur, neatins de timp, nisip frământat de ape adânci

Curcubee în ceață, e vis sau e viață?

*

Alteori râd!

Da, încă râd…

Când descopăr o floare, când îmi scrii un cuvânt, când vântul și ploaia mă mângâie blând…

Mi-e bine ..sau plâng?

*

Mi-e verde albastrul!

Mă strânge în somn, de mijloc, pădurea …

E verde sau foc?

Ferigă sau astru? Mă pierd sau mi-e dor ?

Iubesc sau…albastru?

 

 

 

 

 

 

14 thoughts on “Vis

  1. Lumi de lumina, ape adanci….e verde albastrul , e vis si lumina . Sunt cuvinte alese si culese din visul tau.
    E un vis cu bucurie, vis frumos, vers frumos….
    Noapte cu verde cufundat in albastrul minune de cer.. 🙂

    Like

Leave a Reply

