Ape

caught_in_the_web_by_kvikken

(Foto kvikken)

Orice gând, minuscul, este preluat, printr-o vastă rețea, și transmis mult mai departe în mintea mea. Se întâmpă ca unele din ele să fie amintiri, altele doar cuvinte, dorințe, dar cel mai adesea se amestecă, vor toate să vorbescă! Să îmi amintească fiecare, cât a fost de strălucitor…Ceva , le ajută să vibreze, să se adune, să mă emoționeze.

Asta, până răsare soarele . După, totul devine din ce în ce mai  verde, mai obișnuit, mai banal.

Momentul acela , când prima rază atinge rețeaua, când toți stropii grei se transformă în mărgăritare, este momentul meu ! Doar atunci mă bucur să privesc mulțimea de boabe ce se adună încet sub pleoapele verzi…apoi ele dispar! După ce le sorb povestea mută, sunt eliberate din captivitatea minții mele.

Se știe că noaptea aduce roua, însă doar Tu o faci să  strălucească…

5 thoughts on “Ape

  1. Efemeritatea emotiilor incercate o stiu. Punctul maxim este cand ele sunt dezvaluite, la inceput. Unii spun ca tocmai prin caracterul lor, ele sunt mai pretioase si trebuie traite…la timp, fara vreun presentiment apasator al sfarsitului apropiat( daca se poate).

    Like

Leave a Reply

