Mâine

(Fotografie : imagynasium)

via File 225 – Snagov Forest, Ilfov District, Romania – The Birth Of A New Universe — Imagynasium

Tac.

Ar fi bine să ascult mai mult!

Doar liniștea îmi poate descrie, explica și demonstra că mâine nu a fost încă . Orice clipă care trece, mă lasă mai departe de azi și mai aproape de mâine. Orice amintire, mă depărtează de ieri, mă ucide cu ”a fost odată„. Acum, încă pot să îmi amintesc  ! Măine ?

Voi putea să îți simt îmbrățisarea, Îngerul meu…

M-ai învățat …să iubesc tăcut, să zâmbesc dacă doare, să citesc ca să uit, să sper că mâine va fi mai bun …mi-e dor! De vocea blândă, de ochii verzi care vorbeau, de brațe! Brațele acelea care înlănțuindu-mă îmi șopteau:”șșșș, mâine va fi altfel„!

Mâine , voi ști, poate, să ascult cum norii nasc poezie, cum furtunile mi te aduc mai aproape, voi învăța sa iubesc exploziile solare, voi atinge inima ta, te voi ține de mână până când mâine nu ne va împiedica cu nimic! Mâine, va fi atunci -azi și veșnic!

Așa cum ,într-un ”mâine”trecut, m-ai adus aici, în această lume, iar acum caut spre nori, să implor luna, să te caut în vise cu ape tulburi …poate că te voi întâlni !

Oricum , de copil am știut că ești nepământeană! Da! Cerul ochilor tăi mi-a fost verde, inima clocotind de foc arzător, buzele tale au fost izvorul din care m-am adăpat …si mi-ai „revărsat” așa: „iartă astăzi , nu mâine!”

4 thoughts on “Mâine

  1. Dear DV, cea mai mare bucurie a mea, ca iubitor de fotografie, este sa vad ca folosesc cuiva pozele mele! Am scris asta si in “About”. Nici macar nu este nevoie sa specifici sursa. “Premiul” meu este sa constat ca cineva apreciaza suficient o fotografie, incat sa o foloseasca cumva. Nu sunt un fotograf profesionist si nu am pretentie de “drepturi de autor”. Ma gandesc ca si eu cand “prind” cate o imagine frumoasa, Divinitatea nu-si revendica dreptul de autor! Deci … serviti va rog! 😀
    Acum DV, as vrea sa-ti spun ceva despre blogul tau, despre abordarea ta lirica. Ai observat ca nu prea am facut comentarii aici la tine. Nu consider ca am competenta pe parte literara. Uneori as dori sa-ti impartasesc impresia “de amator” (pentru ca arta cuvantului este desavarsita), dar este dificil. DV, tu in cateva fraze, imi frangi inima (incarcatura emotionala este enorma)! Este greu sa mai spun ceva dupa asta! Sa nu “indraznesti” sa interpretezi ca pe un repros! Aici si asa, sunt talentul si oglinda sufletului tau si trebuiesc luate ca atare. Incerc doar sa-ti explic de ce prezenta mea pe blogul tau, nu se materializeaza in mai multe comentarii. De regula ma emotionezi suficient, incat sa raman fara cuvinte!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

