Aripa

Astăzi am atins o aripă!
Acum câteva săptămâni în urmă, în parc, discutam aprins cu prietena mea, şi ea, aripa, mi-a traversat retina, mi- a atras atenția, şi cu o gingăşie ieşită din comun, s-a aşezat pe mâna mea. M-am oprit în miezul cuvântului, cu un nod în gât. I-am vorbit apoi numai ei. I-am spus că aş vrea să îi sărut aripile….era însă atât de fragilă!

image

…..
Astăzi . Singură. Pustiu. În parc şi în suflet. A apărut pur şi simplu. Mi-a fulgerat privirea : “nu se poate…e atât de frig!” A dansat pentru mine ! Am privit-o cu deosebită emoție ! Apoi am urmat-o în dansul ei ! Ne-am odihnit împreună. I-am spus, m-a ascultat…ştie că îmi doresc zborul! M-a lăsat să îi sărut aripa!
Azi, am sărutat cerul !

image

image

image

4 thoughts on “Aripa

Leave a Reply

