Arzător

Sursă: File 232 – Burning Love

Mi-a plăcut atât de mult, încât aș fi vrut să o am pe peretele meu , inrămată, să o privesc de fiecare dată când nu aș mai avea răbdare!

Nu știu de cine mi-ar vorbi mai întăi: de pădure, de lună, de brațe…este ca o împlinire a unui vis, peste zeci de ani! Cineva s-a învrednicit să îi vadă, să îi arate lumii, să ne strige mut: „se poate”! Atât de încet și-au întins brațele, atât de multă răbdare au avut-încât doar luna ar fi putut asista la atingerea aceasta, fără să spună un cuvânt! Ea doar a luminat!  Rece-arzător! Să îmi pot odihni fruntea pe umărul lui, în văzul pădurii, în foșnet de toamnă, sub mângâierea ei rece și albă!

Arzător vis!

 

10 thoughts on “Arzător

  1. Pentru a fi perfecta, acestei fotografii ii lipsea … doar verde! 😀
    Superba “colaborare”, DV! Stiu ca iubesti padurea, dar si ea pe tine! Acum realizez ca in acest caz, am fost doar un mesager! In jurul meu era un “ocean” vegetal si totusi, pasi mi-au fost calauziti, inspre aceasta scena magica, care pare ca isi implineste menirea, acum … aici.

    Like

  2. ” Doi copaci fara frunze pe drum – dupa cum îi priveste înaltul ,
    Doi copaci prin sărutul de scrum – aplecându-se unul spre altul … ”

    TATIANA STEPA – Copacii fara padure .

    Liked by 1 person

Leave a Reply

