Za

image

(yeong deok seo)

Cuvinte mă-nconjoară şi mă înlănțuie greu ,
gânduri frământă în sufletul meu
clipe apuse ce nu vor să moară
ştiam că pot să rănească, să doară…
Doruri ce umblă bezmetice-n trup
fărâme de viață ce zilnic imi rup
gândul de tine. Mi-l calcă pe gât
el tace , priveşte şi-atât !
Privirea mi-e rece şi mâna la fel
lanțul mă ține (ori eu pe el ?)
fruntea-mi se pleacă , buzele tac
lumina se stinge …o za să mă fac !
Să-ți strâng în ea gri-ul din viața trecută
să nu mai fiu oarbă, să nu mai fiu mută
să flutur albastru spre zarea senină
şi zaua să-ți strângă restul de vină…
să cănt despre lună, sau iarnă sau mare
iar tu să mă-n-lănțui cu brațele tale !

8 thoughts on “Za

  1. Nu ştiu dacă versurile descriu imaginea sau imaginea ilustrează versurile dar ceea ce formează ele e fabulos! Mi-a plăcut mult, mult!
    “Doruri ce umblă bezmetice-n trup” şi “să nu mai fiu oarbă, să nu mai fiu mută să flutur albastru spre zarea senină” mi-au pus un nod în gât.

    Liked by 1 person

    • ..da, este o ilustrație a cuvintelor, gândurilor şi dorurilor. Uneori lanțurile se zbat şi zgomoul este infernal. Atunci se nasc poeziile…Alteori, totul e rece şi mut.
      Dacă am reuşit să transmit emoție, e tot ce contează!
      Mulțumesc !

      Liked by 3 people

  2. Am citit de mai multe ori și nu mi-am dat seama când sau dacă am răsuflat. În schimb, fiecare cuvânt mi-a răsunat în piept, de parcă izvora cu putere din mine. Minunat, sublim. Am simțit fiecare punct, fiecare virgulă. Ai scris dureros de frumos. Am trăit cu fiecare literă mai intens, îți mulțumesc.

    Like

Leave a Reply

