Soare în adâncuri

Ştiam că aşa trebuie să fie buchetul ! Ni se părea cea mai reuşită combinație de culori, cel mai mare contrast! Unul din noi iubea galbenul, viața, căldura, celălalt verdele crud şi adâncurile apelor! Şi am hotărât!
…………..
Peste 25 de ani, ai reuşit să mi-i întinzi, cu mâini tremurânde şi zâmbet trist. I-ai purtat, zile la rând pe bordul maşinii, aşa cum o mireasă îi păstrează spre nemurire. Zilnic, câte o petală uscată se sfărâma sec sub lovitura provocată de zbuciumul maşinii, când spre dreapta, când spre stânga,(la fel ca şi viețile noastre), una către răsărit şi alta spre apus, înainte de vreme! Fărâme de amintiri se împrăştiau pe şosele spălate de ploi calde de vară. Oricât ne-am fi străduit, nimic nu mai putea fi recompus…în noi totul devenise uscat.
Semănau cu un soare care nu mai străpungea orizontul ci adâncurile!
Mulțumesc Nicole pentru aduceri aminte!

Cute Quotograph… and morning air – http://wp.me/p5HXLE-2SB

4 thoughts on “Soare în adâncuri

  1. Cu plăcere, din nou, mă bucur că unele din imaginile mele îți reamintesc de… și de… Așa se întâmplă, anumite momente ne râmân fixate în ochii minții, le asociem cu o culoare, o atmosferă, un gest… ai de/scris minunat! Fărâme de amintiri de dincolo de soare… și de dincolo de trist.
    Și eu îți mulțumesc!

    Liked by 2 people

Leave a Reply

