Granița

image

În anumite nopți, când visul depăşeşte starea lui de fapt, simțurile capătă alte valențe. Trec dincolo . Nu ştiu cum, nu ştiu de ce, însă cu siguranță depăşesc o graniță. O limită dintre real şi ireal!
Atât de viu !
Înima-ți, încă pulsa în palma mea când soneria m-a obligat să deschid ochii. Îmi era teamă că ai să te prăpădeşti fără ea. Trebuia să mă întorc în vis , să îți aşez inima în stânga pieptului, să te sărut de rămas-bun, să îți privesc adâncul înverzit al ochilor, să îți iau pulsul, să mă grăbesc…de-aş ajunge la timp! Cu inima-mi bătând nebuneşte, alergam spre graniță, treceam peste fâşia de nisip, pe sub sârma ghimpată, aproape că iți disting făptura…vino, lasă-mă să îți înapoiez viața, apropie-te, sunt eu…
Şi am rămas aşa, cu palmele întinse, privindu-ți inima ce bătea încă şi conştientizând că eşti dincolo ! 
Am coborât din pat cu palmele căuş…

2 thoughts on “Granița

Leave a Reply

