Răsărit de an

Şi iarăşi vin sărbătorile de iarnă. Cu multă bucurie ar trebui să vină. Dar şi cu multe tristeţi ele vin. Fără voia noastră, gândurile se îndreaptă spre bucurie. Deja auzim colinde, deja vedem brazi de crăciun, sau artificii de început de an. Pregătim meniuri, organizăm fieste. Se apropie nebunia sms-urilor şi a reţelelor blocate de […]

via Tăcuţii — ecaleopi

Am citit aceste cuvinte în ziua de 31 decembrie. Le-am simțit ca și cum le-aș fi scris eu însămi. Și atât de dor mi-a fost de ei…

Pe un drum european, pustiu la acea oră, în gândul meu dialoguri tăcute aveau loc .Îi anunțam că voi ajunge odată cu zorile Anului Nou! Le spuneam cât de mult așteptam să  …Priveam apoi spre cer și mii de stele sclipeau sec si rece. Da, am văzut-o și pe cea căzătoare, îmi venea în întâmpinare! Buzele mi s-au alungit a zâmbet uscat! Dacă aș putea!

20170101_072829

Marcajul șoselei devenea pe alocuri invizibil, așa ca și cum aș putea pleca către oriunde! Și iar priveam spre geana de lumină…Îmi vorbea înt-un fel aparte. Se deschidea încet,  transformând întunericul în lumină. Mai întâi mă lăsa să cunosc linia orizontului pentru ca apoi să mă învețe a-mi colora viața!

20170101_072547

În mine se conturau aripi! Strălucitoare, largi, calme…Cuprindeam copilul din mine, tânăra cu râs molipsitor, glasul bunului, iarba de pe coline, turmele de miei, florile galbene ce înfloresc în fiecare mai…Distanțele mari îmi dau prilej de libertate în gânduri!

Și le-am văzut aripile! Erau deschise și mă așteptau!

20170101_080551

Am îmbrățișat cerul şi am așteptat cuminte soarele primei zile !

20170101_075616

Apoi le-am ascultat tăcerile!

Mulțumesc ecaleopi, pentru mia de km pe care am depășit-o ascultându-i !

Făra articolul tău, aș fi fost mai săracă!

8 thoughts on “Răsărit de an

    • Om frumos, într-un fel, sunt o pasăre călătoare!
      Doar că străbat țara aceasta, dintr-un capăt în altul pentru a îmbrățişa două cruci într-un mic cimitir de țară! M-ai îndemnat să le ascult tăcerea ….

      Liked by 3 people

Leave a Reply

