Vise simple

„Ne vom întâlni ca din întâmplare , la marginea plajei, la apus.

Copiii se vor juca nebuni în nisip, iar eu voi căuta o piatră încălzită de soare. Îmi voi sprijini mâinile spre spate, și ca din întâmplare, mă voi așeza în spatele tău! Tot ca din întâmplare îmi vei atinge degetele, ca un semn că îți voi aparține la noapte, așa cum îmi aparții în fiecare zi, de atâtea zile ..”

ganduri1

Am cheile sufletului tău imprimate în palme.  Le-am  privit, am scuturat nisipul, lăsând  vederii harta viitorului. Caut Farul ce s-a aprins în mintea mea. Lumina  îi este  întuneric și încă ucide amintirea acelui vis din asfințit…

12 thoughts on “Vise simple

Leave a Reply

