Vin(o)

 

madalina-61

Foto Madalina Iordache- Levay

Aș putea să visez că-mi zâmbești înghețat,

sau să cred că-ți dorești să te-ntorci negreșit…

Aș visa că dorești să m-asculți, să te mint

să îți umplu iar mintea cu mii de povești.

Ai dori să te-apropii s-aprinzi ce e viu

să-mi mângâi uitarea

aici să te știu!

Ai ști abandonul și zâmbetul meu

și vocea și tonul și tot ce e greu…

Ai smulge aripa, ai rupe destinul

te-ai întoarce chiar azi,

să-mi fii  !

Să-mi fii Vin(ul)!

7 thoughts on “Vin(o)

Leave a Reply

