Târziu

E atât de târziu încât dorul meu doare
e atat de devreme să-ți spun să te duci
e iluzia grea a ideii că mâine
vei vrea într-o doară să poți să mă strângi
în brațele-ți albe, tăcute şi drepte
prin care am curs ca o lavă de foc…
voi mai şti ce-i cu tine, cu mine, cu viața
cu brazii ce-adesea reuşeam să-i inclin
prin oftatul de crivăț al buzelor mele
cu privirea ta verde, cu gândul meu? plin-
de tine, de iarnă, de greu, de tăcere,
de arme, de fluturi, de zâmbet amar-
vei mai şti să te-ntorci la cărarea pe care
am călcat-o în zile, am iubit-o în nopți
la iarba şi piatra şi dragostea care
speram să te facă să-mi fii…
Dar nu poți!

6 thoughts on “Târziu

Leave a Reply

