Zbatere

image

Un spectacol.
Trăirea zborului.
Două stoluri care se prefăceau în unul, două aripi ce sperau a atinge cerul ca una! S-au adunat şi destrămat, întocmai ca şi amintirile… S-au strâns, s-au bulucit grămadă, doar pentru a fentá privitorul. Au condus gândul meu spre înapoi. Şi drumul ducea înainte….
M-a emoționat uşurința cu care îşi schimba forma. Ceea ce părea un nor negru, devenea instantaneu o perdea cețoasă de negură. Pentru ca apoi să apară sub forma unui fluture imens !
E o banalitate, un stol de păsări!
Totuşi, am certitudinea că au vorbit aripilor sufletului meu! Au urmărit maşina şi s-au jucat cu mintea mea ! Uneori, primăvara îmi trimite aripi! Să pot atinge cer şi simți zbatere!

2 thoughts on “Zbatere

Leave a Reply

