Un loc de întâlnire

p036gdtv

(Milky Way – BBC)

M-ai învățat mai întâi să privesc mai mult în sus.

Apoi, să sper că după orice noapte va veni ziua cu lumina ei . Mi-ai spus că Universul este nemărginit, la fel ca și dragostea ta! M-ai susținut în momentele în care eu aș fi renunțat. M-ai asigurat că ne vom reîntâlni! Nu, nu cu vorbe. M-ai privit adânc, tulbure și limpede, mi-ai ținut mâna și m-ai îndemnat să privesc luna, martora clocotului tânăr.

Am plecat să te caut. Ți-am simțit privirea urcând…ne vom continua povestea coborând în amintire și atingând simțiri strălucitoare. Și vom găsi un loc…

Leave a Reply

