Ştii!

Adeseori gândesc despre mine la modul critic. Alteori, zâmbesc, ştiind că am avut şansa să cunosc încă un om, să mă bucur de prezența lui în viața mea, de frânturi din gândurile lui, de vocea lui , de timpul pe care l-am frământat împreună. Timpul îl percep astăzi în frânturi mici, cristale imperfecte de momente cu greutate.  Plajă cu nisip auriu. Sau pulbere de simțăminte împrăştiată pe drumul anevoios al acestui ultim început, amestecată cu roua dimineților în care aşteptam să mai văd odată strălucirea soarelui, să mai simt cum valul se amestecă printre degetele-mi uscate şi strâmbe, şi cum …nenorocita asta de inimă mai zvâcneşte odată în timp ce gândul se apropie cumva de granița trupului tău! Dacă te-ai descoperit ca şi om, dacă ai început să te cunoşti (emoțional, fizic, cognitiv, senzorial), atunci ştii ce spun.  Ieri (şi nu mai demult), parcă ieri, credeam că dispariția unui om din viața mea va fi similară cu sfârşitul. Mă gândeam atunci la familie , la copii. Am învățat că nu este aşa.  Şi cu oamenii în care investeşti incredere e la fel! Soarele tot răsare, copacii nu şi-au smuls rădăcinile, apele curg, lacrimile seacă….Nu îi putem strânge la piept , însă îi purtăm în minte , în gând , le şoptim ceea ce am vrea să le strigăm : ştii că nu te voi uita ! Şi loială începutului , gândesc : voi ierta !
Nimic altceva cu contează ! 

image

Caroline Baran
Pentru minunata piesă, datorez mulțumiri !

4 thoughts on “Ştii!

Leave a Reply

