Despre ea

15895016_755679961256747_2178659374913799516_n

(foto Cristian Casiadi)

Aștept fiecare primăvară cu inima larg deschisă!

Și la fiecare semn al ei, simțurile mele înnebunesc. Mă întreb mereu:” aceasta îmi este ultima?” Cu fiecare an, o simt altfel. Aceasta îmi pare a fi ironică și destabilizatoare. Mă amăgește cu zâmbetul ei cald și strălucitor, pentru ca mai apoi să muște din miez de muguri, din suflet de verde, să își arunce pletele pe spate, și să privească cu dor spre el …spre crivățul care îi amesteca șuvițele cu boabe grele de cristal înghețat. Spre el, care a asigurat-o ca va dispărea timp de un an, va avea de crescut în putere și intensitate, va avea de purtat doruri și zăpezi, doine și cântece de leagăn! Când și-a întors fața, pletele-i bogate i-au zdrobit frunzișul fraged, i-a rănit irișii, lăsând urme vineții pe chipu-i vesel.

Și atunci, mi-o apropii!

19 apr. 2017

4 thoughts on “Despre ea

Leave a Reply

