Ameţitor

În vreme ce totul se-nvârte cu mine,

şi alte albastre, puternice stări

aleargă spre noaptea ce pare că vine…

Păstrează-mi lumina! 

Mă scoate din roata în care îmi pare că nu am nici zâmbet, nici aripi, nici glas. Şi du-mă în iarba ce creşte şi tace şi picură-mi verde în fiece pas.

Mă poartă spre zarea cea nouă și blândă, spre dorul pe care mi-e teamă să-l chem, mă rupe în mii de fărâme de lună şi caută-mi pulsul şi strânge-mă ghem…

Așează-mi coloana pe dealuri înalte, întinde-mi o mână să pot să te ştiu aproape de locul în care îmi pare că visul e viață şi totul e viu!

(Fotografia îmi aparţine)

3 thoughts on “Ameţitor

  1. E o adevărată plăcere să fiu părtașă la gândurile tale profunde.
    Acum voi ști unde să vin de fiecare dată când inima mea va avea nevoie să simtă ceva frumos.
    Felicitări! 🙂

    Like

Leave a Reply

