iluzie

te-am așteptat sub forma unei ape

puteai să vii sub umbra unui nor

simțeam pe tâmplă stropul

răzleț, înșelător

ai picurat albastru

am râs întrebător

priveai ades cadranul

cu cifre care dor

zbura-n surdină viața

plecai nemaivenind

creștea în taină iarba

întârziai iubind

cerșeam un strop de verde

zâmbeai urcând spre țărm

îmi ofereai doar vocea

ce-o deslușeam în somn

și-a început simțirea

să-mi tulbure avântul

un crivăț să-mi răpească ce adunase gândul

simțeam pe gât suflarea

și-n palmă mâna ta

credeam că vii cu zorii

să-nvăț să fiu

a ta

harold feinstein 1976

(Foto: Harold Feinstein)

3 thoughts on “iluzie

Leave a Reply

